torsdag den 20. februar 2014

Home sweet home 

Boligindretning interreser mig utroligt meget for tiden, jeg bruger en del tid på de forskellige boligblogs og Magasiner. Jeg drømmer om den dag jeg får lov til at indrette min lejlighed, lige som jeg selv vil have den. Min absolut ynglings boligblog er HOMESICK, det er den fedeste blog med en masse inspirerende indlæg. Tjek den ud lige HER

En fed bolig for mig, er en lys personlig bolig, med et præg af retro. Her nedenunder er der nogle billeder af forskellige boliger, jeg finder utroligt charmerende.













Ingen kommentarer: