Big City
Som bagrunden på bloggen viser elsker jeg storbyer, og jeg drømmer om at besøge dem alle. Og måske endda, en dag bo i London eller New York.Påsken nærmer sig, og der skal jeg til Paris med 3 af mine veninder. Jeg ser utroligt meget frem til en fantastisk tur, i en af de smukkeste storbyer. Der vil helt klart følgende komme en masse billeder ud fra turen, Når vi nu engang når dertil.
PARIS BABY:




Ingen kommentarer:
Send en kommentar