fredag den 21. februar 2014

Big city

Big City

Som bagrunden på bloggen viser elsker jeg storbyer, og jeg drømmer om at besøge dem alle. Og måske endda, en dag bo i London eller New York. 
Påsken nærmer sig, og der skal jeg til Paris med 3 af mine veninder. Jeg ser utroligt meget frem til en fantastisk tur, i en af de smukkeste storbyer. Der vil helt klart følgende komme en masse billeder ud fra turen, Når vi nu engang når dertil. 

PARIS BABY: 





Ingen kommentarer: